Re: ConsultaInstal·lacióDEBIAN

Bon dia,

Si vols, et puc oferir trobar-nos la propera setmana o l'altra, a un lloc de Barcelona on hi hagi wifi i amb el meu equip et puc gravar una imatge de DVD a un USB (de 8 GB p.e.) buit, amb el que pots fer la instal·lació.

Com be t'han explicat, el millor es que ens diguis quin es el teu equip i que miris quin es l'escriptori que t'interessa mes, jo treballo amb KDE i wayland, i sempre porto un USB amb la darrera imatge de la versió estable, però podem baixar qualsevol de les imatges disponibles per instal·lar o una Live que també permet fer la instal·lació i copiar-la a l'USB i després ja instal·lar-lo.

Jo puc descarregar-la a casa per guanyar temps. Un cop iniciada la instal·lació i connectat el nou equip a la xarxa wifi, el que falti ho anirà baixant.

Salut.

--
Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com