Re: Lijst van packages zonder repository

Hallo,

Dit is wat ik ga doen om de packages zonder repository op te ruimen:
------
aptitude -F "%p " --disable-columns search ~o  > /tmp/lijst
pico /tmp/lijst  # verwijderen wat niet weg moet
apt-get remove `cat /tmp/lijst | tr -d "\r\n"`
------

Ik twijfel nog wat over het toevoegen van een --purge.
Ik ben namelijk wat bang dat het purgen van b.v. mysql-server-4.1 de
configfiles van mysql-server-5.1 zou kunnen verwijderen.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/