Re: sernet samba

mourik jan c heupink schreef:
> Hoi Paul,
>
> Dank voor je reactie. Ik ga er voor 't gemak maar vanuit dat er niks mis
> is met de sernet paketten, en dat 't probleem bij mij ligt...

Ik verdenk die pakketten. Alleen bewijzen is nog weer wat anders ;-)

> p   sernet-libwbclient0 Provides libwbclient0
>
> Nu zou die 'p' misschien iets moeten zeggen..?

Hmm, ik weet ook niet wat die "p" betekent, wellicht "provides".

Misschien heb je het pakket libwbclient0 geinstalleerd en kan hij er
geen twee hebben?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

http://algebraicthunk.net/~dburrows/projects/aptitude/doc/en/