Toetsenbord probleem

Hallo allen,

Vandaag kwamen er een aantal (ik geloof 5) updates die ik heb geïnstalleerd. Enige tijd nadat dit gebeurd was stopte, tijdens het intypen van een webformulier, plotseling mijn toetsenbord ermee. Tenminste, mijn toetsenbord doet alles wat hij normaal moet doen, maar er verschijnt niets op het scherm. Welk programma ik ook probeer, helemaal niets. De muis werkt wel. Als de screensaver is opgestart, met de muis of door wachten, kan ik geen wachtwoord intypen want er verschijnt niets in beeld. Als ik dan met de muis op het blokje "andere gebruiker" klik, en vervolgens mijn eigen account aanklik kan ik gewoon het wachtwoord intypen en wordt mijn sessie weer geopend. En dan krijg ik weer geen reactie van het toetsenbord op het scherm. Ik type dit nu vanuit windows, wat op dezelfde PC staat, dus het toetsenbord is niet stuk... Het probleem doet zich voor met squeeze, wat ik normaal gebruik en redelijk werkt. Wat ken hier aan de hand zijn?

Willem Jager