Re: CRM oplossing

On Mon, 2014-01-13 at 18:29 +0100, Frans van Berckel wrote:

> Paul,
>
> Het is wat anders dat weet ik, maar zit wat je wil ook in Open ERP?
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/OpenERP

Zie nu pas wat je schrijft. Eigenlijk moet ik gewoon beter lezen, voor
dat ik antwoord! Maak van de gelegenheid gebruik voor een aanvulling.

OpenERP - CRM modulle ...

https://www.openerp.com/apps/crm/‎;

Kijk ook even naar Open Object, nieuwe naam ...

https://launchpad.net/openobject

En het alternatief, SugarCRM ...

http://www.sugarcrm.com/nl‎/

Met vriendelijke groet,