Re: cat kabelvraag

Op 2014-06-21 om 11:40 schreef mourik jan heupink - merit:

 [ Netwerkbekabeling in groot gebouw ]

> Dank voor de feedback!

> Wat betekent dit precies..?

Dat het inderdaad lastig is om te bepalen
wanneer iets naar een verzendlijst gestuurd moet worden.
Zelfcensuur _kan_ de signaal/ruis verhouding vebeteren.
Maar men kan ook doorschieten in "laat ik dat maar niet naar de ML sturen".

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven