Re: Wachten op pakket in de new-queue

Hi Paul,

On Tue, Jul 01, 2014 at 07:33:38PM +0200, Paul van der Vlis wrote:
> Al een paar maanden wacht ik op een pakket in de new queue:
> https://ftp-master.debian.org/new/sogo-connector_24.0.2-1.html
>
> Ik krijg de indruk dat allerlei andere pakketten die er later in zijn
> gekomen al lang klaar zijn. Maar er zitten ook pakketten in die
> new-queue die al bijna een jaar wachten.,,

De NEW queue is inderdaad niet helemaal first-in-first-out. Sommige uploads
zijn voor source packages die alleen een nieuw binary package erbij
krijgen oid (bijv voor ABI wijzigingen), en dus een stuk makkelijker te
reviewen.

Ik neem aan dat er meer aan de hand is bij de packages die al een jaar
wachten; onduidelijkheid over de licensie of dat soort dingen.

> Zou het kunnen dat er problemen zijn, waardoor er oponthoud is?
> Zo ja, waar kan ik dat zien?
> Of vind er een handmatige controle plaats o.i.d.?
Bij alles in NEW vindt handmatige controle plaats door de ftp-masters of
ftp-master assistents.

Je zou evt aan Carsten kunnen vragen of er meer aan de hand is bij dat
package of dat hij ook gewoon op de ftp-masters aan het wachten is.

Cheers,

Jelmer