Re: IPMI

op 03-10-14 18:51, Paul van der Vlis schreef:

> Hmm. De eigenaar van het datacenter, vastgoed toko TCN,  is failliet
> gegaan. Het datacenter is overgenomen door Bytesnet. Blijkbaar heeft
> iemand deze oude domein naam ingepikt. Dit is een correcte:
> http://www.bytesnet.eu/datacenters/datahotel-groningen
> Ik heb mijn website ook aangepast.

Bij nader inzien weet ik niet helemaal wat de rol van Bytesnet is.
Het lijkt er toch op dat het datacenter "TCN data hotel" blijft heten,
ondanks dat TCN failliet is.

http://www.tcndatahotels.com/tcndatahotels/nl/location/groningen.html

Zelf doe ik zaken met Duocast: http://duocast.nl/
Zij huren een zaal in het datacenter, ik huur weer rackspace bij hen.

In dit datacenter zat altijd Google, tot ze verhuisden naar de
Eemshaven. Ze huren echter nog steeds ook ruimte in dit datacenter, voor
zover ik weet.

Groet,
Paul.

--