Re: Debian 9 in VirtualBox

Dag Patrick,

Als ik me niet vergis heeft VirtualBox ergens een optie om het beeld te
schalen naar formaat van het venster, of m.a.w. is de resolutie van de
guest niet hoger dan deze van de host ?

Zelf werk ik al lang niet meer met KDE maar met Gnome, dus mocht het
probleem toch ergens bij KDE liggen dan kan ik je daar helaas niet mee
helpen.

Succes
Patrick

--
⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀
⣾⠁⢠⠒⠀⣿⡁ 	Kind Regards | Met Vriendelijke Groeten

Digitaly signed with my FSFe Smartcard
GPG Key ID: 4096R/4EDAC41C
Fingerprint: F327 3448 6151 17C8 5BDE  045E 971A 98CA 4EDA C41C

Discover the Debian Administrator's Handbook:
→ https://debian-handbook.info/get/Ontdek het Debian Beheerders Handboek:
→ https://debian-handbook.info/get/

Public key download : https://patrickkox.be/patrickkox.asc