Re: Default webbrowser voor XFCE terminal

On Tue, Feb 02, 2021 at 08:39:13PM +0100, henk van ballegooijen wrote:

> De XFCE terminal pakt volgens mij de standaardtoepassing
> voor het openen van URLs.
> Deze is in te stellen in het Instellingen menu *(**xfce4*-settings-manager):

Menu pad gevolgd, kwam uit bij een setting die op Firefox ESR staat.
Die instelling opnieuw gezet.  (En ik zal dadelijk nog log-out & log-in
doen)

> Eventueel zijn standaardtoepassingen voor verschillende MIME-types aan te
> passen in:

Lijkt op FF te staan. Niet opnieuw gezet omdat het er meerdere zijn
en omdat MIME-type  en URL  iet wat van elkaar verschillen.

> Groet,
> Henk van Ballegooijen

Dank

Groeten
Geert Stappers
[1] een foutje van mij, weet niet welke actie het was.
--
Silence is hard to parse