Re: Ανανέωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

On Fri, Mar 09, 2012 at 02:01:36AM +0200, DIMITRIS wrote:
> *tpt p na afora to linux tha peite ? kathe fora yparxei i idia diadikasia
>
> tha pei kapoios ena neo gia to linux
> tha pei enas mia mlkia i tha to koroidepsei
> tha apantisoun alloi 3 apo katw na tou poune oti den einai swsto auto p
> kaneis kai poutses mple
> tha poune alloi 3 filosofies gia to pws tha prepei na eimaste san koinotita
>
> pote tha orimasete ? den tin barethikate auti tin routina ?
> anti na antalasoume kammia idea antalasoume mlkies

Ortha paratireis ti symvainei, alla apotygxaneis na ftaseis sto sosto
symperasma tou *giati* symvainei ayto.

Den exei na kanei me orimotita, exei na kanei me to poso noima exei mia
mailing list sygkekrimena gia tous ellines pou xrisimopoioun debian. I
paratirisi sou tha eprepe na se odigisei sto symperasma oti den exei
kanena apolytos gamimeno noima mia tetoia mailing list.

An eixame kati na poume pou na itan sxetiko me to antikeimeno tis listas
tha to legame. O logos pou den leei kaneis tipota sxetiko einai giati
den yparxei tipota sxetiko na poume. Opote telika kapoios tha pei mia
malakia mia fora sto trimino, enas allos ena asteio kai ayti einai i
moni kinisi pou tha dei pote ayti i lista.

An exo kati ousiodes na po gia to debian, de tha to po mono stous
ellines xristes tou alla se olous tous xristes tou.

> asxeto kai off topic : exei stisei kaneis Domain me openldap se debian pou
> na kanoun login xristes me windows 7 xwris na peiraxoun to registry

Afou einai loipon asxeto kai off topic, toulaxiston pes to se kainourio
thread gia na mporei kapoios pou den ton endiaferoun ta "asteia" aytou
tou thread na synexisei na to agnoei xoris na xasei to teleios
diaforetiko thema pou anoigeis.

--
John Tsiombikas
http://nuclear.mutantstargoat.com/