Re: Problem z TEX

On Wed, Jan 09, 2002 at 08:10:05AM +0100, Robert wrote:
> Mam problem z instalacja tex w debian potato. Powiazania z pakietm
> tetex-bin to miedzy innymi biblioteki libz1 oraz libpng2 . Gdzie je
> mozna znalesc w jakich pakietach .
To są właśnie nazwy pakietów.

> Oraz pytanie nr 2 : jakie pakiety sa potrzebne aby mozna bylo
> uruchomic make menuconfig .

make, libncurses-dev; do kompilacji kernela przydadzą Ci się też pewnie
libc-dev, gcc, bin86 i kernel-package (jeśli chcesz zrobić make-kpkg).

pozdrawiam,
rp.

--
I'm sure we can arrange an academic scholarship for Detritus. Troll
cheerleaers would be nice: 'Two... four.... er..  many... lots'.