Re: NEOSTRADA-PLUS :( (

On Wed, 7 Aug 2002, Marcin Rosowski wrote:

> Witam !!!
>
> 1. Debian 3.0 + jajko 2.2.20
> 2. Neostrada-Plus (ADSL)
>
> .. no wiec sobie zamówiłem bo pomyslałem, że skorzysta z tego parę osób
> ale się pomyliłem widać - nie można tego NAT-ować bo podobno zrobili
> taki patent, że nie można i już ???., acha zapomniałem można sobie
> zobaczyć "www.tpsa.pl" lub "www.neostrada.pl" a nawet zrobić pinga z
> NAT-owanej końcówki na dowolny host w necie ale to wszycho !!! Na bramce
> wszystko śmiga jak siemasz. Może ktoś kiedyś wpadnie na jakis pomysł co
> [...]

	Moge sie mylic, ale ten "patent" polega na tym, ze maskaradowane
wezwania leca z portow >60000 i po tym sa poznawane, ze to maskarada.
	Przekaptowanie tych wezwan, by pochodzily z nizszych portow jest
mozliwe. Szczegolow teraz nie podam, bo nie pamietam. Odswieze sobie
pamiec najwczesniej w poniedzialek (wyjezdzam).

	pozdrawiam,
	jr.