Re: X'y na notebooku

Hej!

> Mam Sida i X4.
> ic2:~# dpkg -l | grep xserver
> ii  xserver-common 4.1.0-17       files and utilities common to all X
> servers
> ii  xserver-xfree8 4.1.0-17       the XFree86 X server
> --
> Pozdrawiam,
> Marek L. Kozak

Ja uzywam ``woodiego'' i paczki mamy niemal identyczne, wiec watpie,
zeby to byl problem dystrybucji.

pafcio@uluru:~$ dpkg -l | grep xserver
ii  xserver-common 4.1.0-16       files and utilities common to all X servers
ii  xserver-xfree8 4.1.0-16       the XFree86 X server

Na mojej Toshibie Tecra 540 /to dosc juz stary zlom/ X-y chodza bez
problemow, ale ja mam standardowa karte graficzna S3 Virge. Jakiego
sterownika Ty uzywasz? Odpal `dpkg-reconfigure xserver-xfree86' i w
kroku "Select the desired X server driver" wybierz odpowiedni dla
siebie driver. Jesli chcesz, to moge Ci podeslac na priva moj
/etc/X11/XF86Config-4.

Pozdrawiam serdecznie

Pawel Tecza