Re: man w Woodym

On Wed, 21 Aug 2002, Robert Luberda wrote:

> Wygl±da mi to na problem z ustawieniami pagera - programu, za którego
> pomoc± man wy¶wiettla sformatowan± stronê na ekran.
>
> Sprawd¼, czy na przyk³ad
>  man -P /bin/more dpkg
> dzia³a poprawnie.

Dzia³a poprawnie!

> Je¶li tak, to
>  update-alternatives --config pager

Zrobi³em, przestawiaj±c pager na less-a (by³ lv).

Wielkie dziêki, to moje pierwsze dni z Debianem, du¿o ró¿nic w stosunku do
RedHat-a.

Nota bene manual do lv chwali go jako "wielojêzyczny, wielokodowy i w
ogóle super-pager". Musi byæ jaka¶ kucha w jego konfiguracji skoro
polskich znaczków nie obs³uguje i prze³adowuje fonty. Na razie poddajê siê
bo dla mnie less wystarczy.

A propos mo¿e podrzuci³by¶ jak po takich niechcianych zmianach mo¿na w
Debianie przywróciæ domy¶lne fonty (w RedHacie by³o polecenie setfont).

Jeszcze raz dziêki i pozdrawiam,
PAD
--
 Dr Piotr A. Dybczynski,   Astronomical Observatory, A.Mickiewicz University