Re: Nowe jądro.

A Jacek Politowski <jp@jp.pl.eu.org> na to:

> Sugerowałbym również zainstalowanie paczki 'kernel-package' i
> obejrzenie jej dokumentacji.
> Jakoś wolę tą metodę od tej opisanej w Kernel-HOWTO.

Kwestia przyzwyczajenia. Ja od samego początku stosuję metodę zapisaną w
Howto i myśl o zmianie na coś innego odganiam jak najdalej. Kolega
proponował mi ostatnio kompilacjł kernela z jednoczesnym tworzeniem
paczek. Nie! Wole tradycyjną metodę. Jeśli zmienią coś w wersji 2.6 albo
2.8 to może wtedy zmienię używaną przeze mnie metodę.

rafał

--
Pozdrawiam

[ Rafal Bujnowski ][ bujnor@interia.pl ]