Re: GTK2/X - podmiana fontów

On Tue, Sep 03, 2002 at 02:19:52PM +0200, Krzysztof Krzyzaniak wrote:

> Zainteresuj się plikami:
>
> /etc/pango/pangox.aliases oraz /usr/share/doc/libpango1.0-0/README.Defoma

  Przyjrzałem się, złapałem za głowę (strasznie wygenerowane) po czym
wyłączyłem zarządzanie pangofonts przez defomę i podmieniłem ten plik
swoim - teraz działa to tak jak w miarę powinno.

  A co do Defoma - jakis czas temu zabrałem się za wczytanie w jego doce
by dojść jak zrobić własną prywatną paczkę z TTF-ami tak by było to jak
najbardziej Debian-compliant. Wyszło, że fonty trzeba rejestrować via
Defoma etc.. no dobra - obczytałem te doce jeszcze raz i jeszcze raz i
coś mi wyszło - chociaż i tak wątpie by było to to co trzeba - doce są
pisane przez autorów defoma dla nich samych a nie dla szarego usera
chcącego dodać własne fonty.

  Ciekawe kiedy pojawi się jakiś font manager dla Defoma.. bo tego co
zwie się "dfontmgr" nie uważam ;)

  Ogólnie od jakiegoś czasu coraz częściej zaczynam być userem zamiast
developerem i momentami dobija poziom 'dokumentacji' jak chce się czegoś
człek dowiedzieć.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl