Re: Modem radiowy

Marcin Jakubowski napisał(a):
> ;-)
> a światłowód to moze i tak ale nie w centrum miasta. Zamiast kopac
> kilka  lilometrów w centrum naprawde taniej eychodzi radio, dostaje sie
>
> optyczni interface np OC-3 i mamy co chcemy.
> Rozwiązań jest sporo (breezcom, Cisco) ale nie wiem jak z koncesja na
> tarnsmisje, bo jak narazie to 2.4 nie jest wolne ... i mozna sie
> naciac.

Moim problemem jest jak zrobic siec pomiedzy kilkoma domami, nie ciagnac
kabla po slupach energetyki czy telekomunikacji (za co obie firmy
nakladaja drakonskie oplaty), z mozliwoscia przeskoczenia paru z nich..
Odleglosci pomiedzy (czescia) domow osob zainteresowanych spieciem w siec
sa akurat troszke za duze na segment etherneta (~450m), za to odleglosci
pomiedzy skrajnymi domami nie przekraczaja 1000m .. poza tym zakopywanie
kabla tez nie bardzo wchodzi w gre, ze wzgledu na fakt, ze kabel musialby
kilkakrotnie przeciac droge...
Czy bylbys laskaw wskazac jakies rozwiazanie, dostepne na terenie Polski,
a w miare pasujace do opisanej powyzej sytuacji?
Avel'ien.