Perl na woodym [było: Problem z Apachem cd.]

Dzięki wszystkim za pomoc. Udało mi się problem namierzyć. Apache jest ok.
Puszczony z ręki neomail.pl na woodym daje

pragma: no-cache

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>NeoMail version 1.14</TITLE>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=ISO-8859-2">

Wystarczy. Mam wygenerowane locales /etc/environment mam LANG=pl_PL.
To nie jest błąd NeoMaila (działało na potato *bez* pakietu locales).
Zmieniły się moduły perla.
Potrzebuję w tej chwili odpowiedzi na jedno z pytań.
1) Co wstawić do neomail.pl, aby było ok?
2) Czy przejście na NeoMail 1.25 jest bezpieczne?
3) Czy openwebmail z sarge jest zgodny z NeoMailem v. 1.14?

Pozdrawiam,
Krzysztof Mazurczyk