Re: logowanie na x'ach + quotaon -a

A Grzegorz Kusnierz <koniu@bezkitu.com> na to:

> A skoro w /etc/rc2.d jest link wskazujacy na /etc/init.d/xdm
> i noszacy nazwe S??xdm, to oznacza to, ze podczas inicjowania
> 2 runlevelu zostanie wykonany skrypt /etc/init.d/xdm i to
> z parameterm 'start'. Ergo - zmiana difoltowego runlevelu
> nie zapobiegnie uruchamianiu xdm.

W takim razie sprawę definitywnie zakończy zmiana runlevelu oraz
sprawdzenie czy w wybranym runlevelu znajdują się skróty do skryptów
/etc/init.d/xdm. Ja tak robiłem od zawsze - na SuSE, RH i teraz na
Debianie. Dlaczego? Nienawidzę logowania w trybie graficznym.

rafał

--

[              Rafal Bujnowski ][ e-mail: bujnor@go2.pl    ]
[     http://www.bujnor.iq.pl/ ][ ...To miejsce czeka      ]