Re: openoffice na servie a odpalane na koncowkach

W liście z śro, 05-03-2003, godz. 23:32, Michał Bogusiak pisze:
> mam pytanie  musze zrobic taka siec z komopw o dosc slabych
> parametrach mam dosc silny serwer na ktorym moge odpalac  programy
> ktorych by nie trzeba bylo instalwoac na  workstacjach naprzyklad
> openoffice

> za kazda wskazuwke dziekuje

mysle, ze powinienes sie zainteresowac Linux Terminal Server Project
( http://ltsp.org/ ), znajdziesz tam np. bardzo fajna prezentacje w
PDF-ie, ktora wiele wyjasni:

http://ltsp.org/contrib/tim-ltsp.pdf

dodatkowa podpowiedz: poniewaz te maszyny to nie sa az takie znowu
trupy, to nie musisz konfigurowac wszystkiego na serwerze, i te
najlzejsze zadania mozesz skonfigurowac na stacjach roboczych.

a fuj! JID: kocio@jabber.org ;-}

--
czemu nie?