Re: cbq

Dnia Wed, Apr 02, 2003 at 10:23:04AM +0200 amon napisał/a:
>   filtrach to jade calym laczem :-(
>   przeciez te p2p mnie zezra.. niewylapie wszystkich portow tych
>   cholerstw.
>   zrobilem juz tyle regol ze lacze zaczelo pracowac bardzo ladnie
>   ale.. pewnie jak bede spal to ktos wymysli albo odnajdzie p2p
>   ktorego nieznam, albo jakis ftp na porcie 5853 ;-)
sprobuj iptables -m mark
markuj sobie to co trzeba jak trzeba, a reszte jakims innym markerem...
(oczywiscie musisz miec w jajko wkompilowana obsluge mark-iptables dla
QoS)
wiecej powie ci
man iptables
man tc

pzdr
yanek
--
Andrzej Dalasiński                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing