Re[2]: podzial lacza

Witaj Aleksander,

W Twoim liście napisanym 5 kwietnia 2003 (15:56:22) można przeczytać:

ja mam takiego jednego: copy internet/warez/*.* d:\
ale taki sie przydaje -> przez niego drastycznie spada ilosc kampuchów
:)

Wniosek: nie dokońca tak jest jak mówisz.

--
Grzegorz 'JaBBaS' Dzięgielewski
ASK REDnet - www.rednet.krakow.pl