Re: CD-R multisession - Woody

On Thu, Apr 10, 2003 at 12:43:41PM +0200, Zbigniew Perski wrote:

>W standardowej dystrybucji woodiego jest X-cdroast, ktory nie obsluguje
>nagrywania multisession.
[...]
>Nie chce sobie za bardzo namieszac, dlatego pytam, czy
>ktorys z kolegow tego nie robil tego juz przypadkiem lub nie spotkal
>"backportu" do Woodiego.

http://www.apt-get.org/search.php?query=cdroast&submit=&arch%5B%5D=i386&arch%5B%5D=all

Zwykle szukanie backportów zaczyna się od http://www.apt-get.org/ lub
strony maintainera danego pakietu, można również odwiedzić Google.

Jeśli to nie przyniesie rezultatu, można ściągnąć pakiet źródłowy i
spróbować skompilować samemu (często tak robiłem, aż w końcu przestało
mnie to bawić i przesiadłem się na Sida :)

Jeśli to również się nie powiedzie, można skontaktować się z
developerem pakietu i poprosić go o wykonanie backportu.

A jeżeli wszystkie powyższe sposoby zawiodą, pozosostaje przesiadka na
unstable :-)

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]