apt-get remove i zaleznosci

czesc

zeby moje pytanie bylo jasne zilustruje go przykladem

artist:/home/artur# apt-get remove xdm
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
The following packages will be REMOVED:
x-window-system xdm
0 packages upgraded, 0 newly installed, 2 to remove and 16  not upgraded.
Need to get 0B of archives. After unpacking 729kB will be freed.
Do you want to continue? [Y/n] n
Abort.
artist:/home/artur#

chcialem usunac xdm, ale gdy sie okazalo ze razem z nim mialby byc
usuniety takze pakiet x-window-system wiec zrezygnowalem z usuwania
tych pakietow

artist:/home/artur# dpkg -l | grep xdm
pi  xdm            4.2.1-6        X display manager
artist:/home/artur#

jak widac pakiet xdm teraz oznaczony jest jako "Wyczyszczenie" (p)
moje pytanie brzmi jak zaznaczyc go spowrotem na "Instalacja" (i) ??

pozrawiam