Re: 45443-343556

Witam!

Takie ogloszenie powinno kosztowac ta pania (jesli w ogole istnieje) rowno
1999 zielonych, ale watpie, zeby SPI bylo w stanie odzyskac te pieniadze...

> Nadto chciałby zauważyć fakt, że współcześnie znaczniej łatwiej być
> oskarżonym o czynienie zła, gdy się przed nim broni, niż gdy się je
> sprawia.

A ja prosze o zachowanie wlasnych pogladow na temat dobra i zla,
pornografii, moralnosci, itp. dla siebie i nie wszczynanie tutaj zadnych
"swietych wojen", bo po 1. zagadnienia te nie maja nic wspolnego z tematyka
listy, a po 2. Internet kompletnie nie nadaje sie do tego typu dyskusji.

Pozdrawiam

PT