Re: ACPI w win XP

----- Original Message -----
From: "Damon" <damman15@poczta.onet.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Friday, June 13, 2003 11:59 PM
Subject: ACPI w win XP

> Mam problem z uruchomieniem komputera. Spalilo mi sie cos na plycie
> glownej. Mialem na szczescie stara z poprzedniego komputera i ja
> zalozylem. To jest plyta Intela (troche stara) z zalozonym prockiem P II
> 350 Mhz. Reszte pozostawilem bez zmian. Tzn. podlaczylem dysk z
> dotychczasowym systemem (Win XP) i przy wczytywaniu windowsa pojawia sie
> niebieski ekran i jest napisane: BIOS w tym systemie nie jest w pelni
> zgodny ze standartem ACPI.Wczesniej ten komputer przy identycznej
> konfiguracji zanim kupilem nowy sprzet chodzil dobrze.

Po pierwsze nie wiem co WINXP ma wspolnego z ta lista.
Po drugie poczytaj o chipsetach i o sposobach generownia klucza
aktywacyjnego XP.
Słowem jak juz mowilem  NTL ale powiem ci co zrobic. Zabootuj z cd jak sie
pojawi pierwszy ekran wcisnij F2 jak wyskoczy komunikat o AMR i reinstalnij
system. Aplikacje ci zostana a wina bedzie w miare stabilna (jak to winda).