Re: kernel panic, initrd

> A probowales ladowac system tak
> linux root=/dev/hda4 ?
> i zobacz czy ci lilo nie zglosi jakis problemow. Komenda lilo -v -t
> (verbose,test)

Laduje ladnie, tylko ja chce, aby mi sie ladowal root=/dev/rd/0 czyli
initrd w RAMie, jako /

mkinitrd robi poprostu jakies dziwne initrd, na cramfs, ktory jest notabene
read-only. Jak zrobie sam w ext2, to wszysko dziala. Teraz walcze
z problemem takim, ze gdy juz mam uruchomiony system na / = initrd
czyli / na /dev/rd/0 chce zamontowac ro dysk z systemem, utworzyc ramdysk
, utworzyc w nim linki z owego dysku (ro), utworzyc w ramdysku katalogi,
ktore nie moge byc ro i przeniesc na ten ramdysk root'a otrzymujac
w ten sposob dzialajacy system.
Walki trwaja, sa postepy, ale takze niespodziewane trudnosci.
:-)

Dzieki za zainteresowanie.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |