Re: grsec - instalacja

W liście z nie, 14-09-2003, godz. 13:10, Robert Skup pisze:

> Chciałbym nie zgodzić się z większością stwierdzenia. Do nałożenia
> większości patchy (nawet ręcznie) nie trzeba posiadać znajomości języka C.
> Dodatkowo z reguły odrzuty następują ze względu na pojawienie się jakiejś
> drobnej zmiany w linii lub dodania nowej linii w sekwencji. Znajomość
> działania diff stanowczo wystarczy w większości wypadków.

Owszem, zgadzam sie. "Wiekszosci patchy", "z reguly" i "w wiekszosci
przypadkow". Nie zawsze jednak jest to prawda, a wtedy znajomosc C jest
naprawde przydatna - latwo bowiem posklejac cos nie tak, w zlej
kolejnosci, i w wyniku dostac wadliwe lub nie dzialajace zgodnie z
oczekiwaniami jadro. Ciekawe rzeczy dzieja sie przykladowo miedzy kodem
xfs a grsec w obszarze odpowiedzialnym za ACL, oraz w paru innych
przypadkach, ktorych juz nie potrafie sobie przypomniec.

--
|_   _(_) | |__ | Marek "Tilk" Materzok - ICQ 70650849 - GG 1543661  |