Re: links -g + fbdev

On Tue, Sep 16, 2003 at 05:49:21PM +0000, Paweł Sornek wrote:
> Witam!
>
> Mam problem z uruchomieniem linksa w trybie graficznym pod konsola.
>
> Sciagnalem zrodla, skonfigurowalem './configure --enable-graphics' i
> otrzymuje cos takiego:

Wiec tak:
1.
> checking for Gpm_Open in -lgpm... (cached) no
> checking for gpm.h... (cached) no

apt-get install libgpmg1-dev
Pewnie z framebufferem jest ten sam problem czyli brakuje Ci
/usr/include/linux/fb.h Jezeli dobrze pamietam ja skopiowalem ten plik ze
zrodel jadra.

2. Jakis czas temu chcialem uaktualnic linksa ale configure nie wykrywalo mi
potrzebnych bibliotek. Wrocilem do 2.1pre7 i wszystko poszlo bez problemow.

Tohver