exim, spam i fałszywe nagłówki

 jestem userem exim-a z sid-a, wczoraj wieczorem ktoś z moim adresem
e-mailowym w ,,Najlepszym Programie Pocztowym'' złapał jakiegoś wirusa. Co
pare minut dostaje ponad 100kb śmiecia w postaci ,,microsoft security
update''. ponieważ jeszcze nie miałem okazji walczyć z takim śmieciem czuje
się troche zagubiony w tej walce. ogólnie próbowałem zmusić blackhle do
pomocy czy też nawet exim-a jakoś ladnie skonfigurować. co zauważyłem to to
że te wszystkie wirusy mają ,,falszywe'' nagłówki

--- cut