Problem z logowaniem na roota

Witam

	Panowie, co powinienem zrobić w sytuacji gdy prubuję załogować
się na roota a dostaje takowy komunikat:

Canot execute /usr/bin/zsh. No such file or directory.

Logowania na innych użytkowników przebiegają poprawnie.
Byłem święcie przekonany, iż root wchodzi na basha a nie szh. Gdzie
znajdę ustawienia domyślnej powłoki logowania roota.

W /bin ani w /usr/bin nie mam takowego pliku.
Przekopiować go nie mogę, gdyż nie mam uprawnień do /usr/bin z
szeregowego usera.

Pod maską: Deb 3.0 na 2.4.22 grsec

Proszę o pomoc

Radosław Kęapa