Re: Wariujaca myszka

Witam.

donkiszot:

> Ale o ile pamiętam, zdarzało mi się wariowanie (co prawda rzadziej)
> także bez gpm-a. Było to niezależne od fizycznej myszki, bo
> wariował i touch-pad, i zewnętrzna.

Mam dokładnie takie doświadczenia na laptopie (IBM ThinkPad R31
z TrackPointem vel łechtaczką). Z krótkiego śledztwa wynika, że
zawirowania powoduje KLaptop, sprawdzający sobie co jakiś czas stan
baterii.

Macie jakiś pomysł jak to obejść? Może istnieje jakaś alternatywa dla
KLaptopa? Choć podejrzewam, że problem jest "niżej", i to nie
KLaptop, ale sam mechanizm sprawdzania stanu baterii coś miesza...

Pozdrav
-- Shot (KDE z Sida, bez gpm-a)
--
Never test for an error condition you don't know how to handle.
-- Steinbach's Guideline for Systems Programming