ogolenie...

jako ze zostalem styrany za to ze wogole ozywam windy i oe... ech... ludzi po to tu slemy maile zeby pomoc sobie w problemach i podzielic sie doswiadczeniami... dla mnie to moze ktos kozystac i z amigi.. i z maca... mi to nieprzeszkadza... normalnie kozystam z windy a na serverach mam debiana i na nic innego go w zyciu niezamienie... ale jak mam problem i zwracam sie do was z zapytaniem co o tym sadzicie a dostaja od pana x-men tyre... nie no sorki ale mnie to sie nieszczegolnie podoba... wszystko jest dla ludzi... wiem ze czasem zadaje jakies banalne pytania... ale kazdy kiedys od czegos zaczol... niekazdy ma moz chlonny jak wielcy zmarli tego swiata... ja do takich nienaleze... pozdrawiam...

  Mędrzec, co zgłupiał, pierwszy w sidła wpadnie
Albowiem gdy się głupstwo zrodzi na dnie
Mądrości, wiedza i nauka wzniosła
Są niby klapki dwie na oczach osła

"STRACONE ZACHODY MIŁOŚCI" W. Shakespeare
artur h     irc: firegold           tel.: 508377901, 506280173    gg: 1683874   icq: 81231086    tlen: firegold@tlen.pl
 Linux Registered User #324736