Re: 2.6 w środowisku produkcyjnym

On Mon, 2004-02-02 at 08:56, Kuba wrote:

> bawiłem się ostatnio jajkami :) (nieźle brzmi) 2.6.0 i 2.6.1. jak
> myślicie nadają się już one do zastosowań serwerowych - tzn. czy można
> na nich polegać (stabilość/bezpieczeństwo)?

Trudno powiedzieć. Według mnie i pewnie wielu innych osób jeszcze może
być za wcześnie na dokładną ocenę.

Powiem tak, na domowej maszynie, która robi za niewielki serwer domowej
sieci i serweruje www/mysql na zewnątrz (dla moich i znajomych potrzeb)
2.6. działa bardzo ładnie. Żadnych oopsów, paniki czy też zadyszek.

Aczkolwiek nie zdecydowałbym się na przełączenie dwóch serwerów w pracy
z 2.4.20 na 2.6. Zacznę od tego, że wymagałoby to dużo pracy - a nie
chce mi sie zostawać po godzinach :) Dotychczasowa konfiguracja 2.4.20
działa bardzo stabilnie i nie mam zamiaru tego zmieniać - są to dwa
serwery intranetowe uruchomione raptem pół roku temu - jeszcze za
wcześnie na tak drastyczne zmiany. Teraz musi trochę wzrosnąć uptime :-)

Pozdrawiam

Rafał

--

[             Rafal Bujnowski ][ GG: 4174829                 ]
[    e-mail: bujnor<at>go2.pl ][ ICQ: 85602025               ]