Re: procmail - ustawienia globalne

Haj!

"Lucas" <dyskusje@wzr.pl> writes:

> nie moge sobie poradzic z odpaleniem procmaila globalnie, tzn.
> $HOME\.procmailrc dziala prawidlowo, ale musialbym kazdemu userowi
> robic osobny plik .procmailrc co mi b. nieodpowiada. Wiem, ze procmail
> moze globalnie korzystac z pliku /etc/procmailrc, ale nie robi tego.

Strzelam: czy w tym celu nie trzeba "powiedziec" Twojemu MTA,
zeby uzywal /etc/procmailrc, jesli nie istnieje $HOME/.procmail?

Jesli uzywasz Exima, to przyjrzyj sie directorowi procmail,
a w szczegolnosci zmiennej require_files. Nigdy nie uzywalem procmaila
w ten sposob, ale w pierwszej kolejnosci poczytalbym w dokumentacji
o tym directorze.

Pozdrawiam,

PT