AMD64 + Debian = ?

No właśnie, czy ktoś z Was miał jakieś doświadczenia z portem Debiana dla AMD64? Czeka mnie w najbliższym czasie próba instalacji tegoż na maszynie z jednym Opteronem, a że ma to być zainstalowane ekspresowo, cenne byłyby dla mnie jakiekolwiek informacje na temat ewentualnych, czekających mnie problemów. Ponieważ będzie to serwer WWW z niewielką ilością aplikacji (Apache, Tomcat, Cocoon, MySQL), planuję je wszystkie ręcznie kompilować, żeby w pełni moc maszyny wykorzystać. Czy, w związku z tym, taki ktoś jak ja, korzystający dotychczas z dobrodziejstwa gotowych paczek, da sobie z tym radę? Czy na coś szczególnego mam zwracać uwagę?
Dzięki za jakąkolwiek pomoc,

--
pozdrawiam,
Piotr Stefański