Re: Problem z innej beczki 2 ap

Heloł,
Dnia 22 sierpnia 2004 (01:33:20) Twą klawiaturę opuściły następujące frazy::

> Moim zdaniem autorowi pytania nie miał na myśli zrobienie mostu, tylko
> "powtarzanie", wzmocnienie sygnału. Z tańszych urządzeń, to nowe
> dlinki mają taką funkcję, ale jej jakość.... . Można poczytać o nich
> na Tom's Hardware. Jak zamierzasz się bawić w poszerzanie zasięgu
> sieci, to będziesz potrzebował bogatego sponsora ;-)

To niech sie autor wypowie ;)
Ale jeśli chodzi o taka właśnie funkcję, czyli WDS, to rzeczywiście
wspomniane dwa urządzenia o ile mi wiadomo takowej nie posiadają.
Ale sam używam strasznej, masowej tanizny, i spisuje sie znakomicie.
Jako WDS chodzi EDIMAX BR-6104, z przerobionym lekko FW, wisi na nim 7
klientów. On sam nierze sygnał z podobngo Edimaxa. Generalnie wszystko
chodzi stabilnie, odległości oczywiście nie sa imponujace (około 150-200
m na panelu za 50 PLN). Jak na taki sprzęt, to po prostu rewela. Jako
ciekawostke podam, że w tych Edimaxach siedzi Linux. Binarki z FW dają
się "re-engineerować" i można w nich pogrzebać.

--
Tomasz 'Zen' Napierala
JID: tzn@jabber.org | GG: 3880522 | GSM: 503455040