Re: problem z plikiem status

On Tue, Nov 02, 2004 at 09:56:33AM +0100, QdlatyTEAM wrote:

> Jest maly problem z tym pomyslem
> Chociaz olda mam, to nie moge ruszyc wlasciwego statysa:
>
> chown: changing ownership of `status': Operation not permitted
>
> Jak widzisz, kazdy nastepny krok juz nie przejdzie

Jak mniemam robisz to z roota?
W takim razie to ewidentnie wygląda na problemy z systemem plików.
Potraktuj go może fsck, a jak to nic nie da to pokaż wynik:

`ls -al /var/lib/dpkg/`

pozdr,
fEnIo

--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska