Re: libcaca -aplikowanie łatki

On Mon, 08 Nov 2004 16:35:13 +0100, sk4nd4l <sk4nd4l@wp.pl> wrote:

> fakt - nie zauważyłem - uruchomilem dziala, jednak uzywa standardowej
> rozdzielczosci konsoli
> chcialbym zeby byla troszke wieksza niz vga znalazlem cos takiego:
> http://linuxfromscratch.org/pipermail/blfs-support/2002-September/028682.html
> podobno dziala na rivie tnt jak sie pogrzebie w plikiach i zaaplikuje
> pacza ze strony
> i tu znow pytanie jak poprzednio jak zaaplikowac taka latke?
> Jaki max wierszy/kolumn wyciagne na karcie z 32 ram i monitorze ctx
> 15cali z max rozdzielczoscia 1280x(768 badz 1024 - nie pamietam juz)
> [...]
a ja mam takie pytanko - libcaca się używa tak dla picu czy to do
czegoś konkretnie służy? boja żadnego zastosowania nie widze a jeśli
chodzi o odpalanie wszysktiego z konsoli bez trybu graficznego to
używam libsvga - łądnie i szybko chodzi bez X'ów
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com