Re: debian sarge

Dnia wtorek, 30 listopada 2004 00:26, Waldemar Dworakowski napisał:
> Lech Karol Pawłaszek wrote:
[ciach]
> Mialem troche nieprzyjemnych sytuacji z jadrem 2.6.8 w wersji SMP na
> Xeonach HT. IMHO ciagle to jadro jest niestabilne.
>
> WD

Po pierwsze - prosiłbym o odpisywanie na listę dyskusyjną...

Po drugie - przecież można korzystać z jąder serii 2.4.x w sarge. Nie jest to
zabronione. Można też korzystać 2.2.x jak ktoś jest uparty... proszę nie
mieszać edycji dystrybucji z gałęzią jądra systemu operacyjnego.

Swoją drogą, to kernel 2.6.x jest defaultowym w sarge? Jeszcze niedawno
musiałem używać przełącznika linux26 by używał jądra serii 2.6.x

Pozdrawiam. :-)

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]