Re: poczta i adamantix

Dnia śro 12. stycznia 2005 08:36, Tadeusz Prokocki napisał:
> Witam,
> 2 pytania
> czy postfix umozliwia przydzielanie roznych limitow
> poszczegilnym uzytkownikom czy tez
> czeka mnie przesiadka na inny serwer pocztowy?
> Nie wiem jak to teraz zrobic zeby sie nie narobic
> eehh

Per-user mailbox quota patch by Keith Stevenson. Not part of Postfix because
it does not work with maildir files and because users with .forward files can
bypass quota restrictions.

ale co do tego "nie narobienia sie" to chyba nie wyjdzie. Powyzszy tekst
pochodzi ze strony www.postfix.org ale link do tego patcha nie dziala zatem
musisz "poguglac" za jakims mirrorem ewentualnie moze napisac do autora

--
Z poważaniem
Wojciech Łysiak