Re: MC i utf8

Hej.

Dariusz 'Deni' Bobak:

> Jako że w zasadzie wszyskie pliki, jakich używam, są kodowane
> w unicodzie, postanowiłem przejść na unicodowe locale. I wszystko
> potoczyło się pięknie, poza jednym złoślwym przypadkiem: mc.

Zapomniałem dodać - mc używam mocno sporadycznie, więc przeszadzały
mi tylko błędy w ramkach spowodowane polskimi literkami w skrótach
nazw miesięcy; ten problem rozwiązałem brutalnie:

alias mc='LANG=C LC_ALL=C mc'

Oczywiście nie rozwiązuje to problemu edycji plików w Unikodzie
ani pracy z plikami o nazwach zawierających znaki spoza US-ASCII.

Pozdrav
-- Shot
--
        It is no coincidence that in no known language does the phrase
        'As pretty as an Airport' appear.             -- Douglas Adams