Re: Sarge i Xy

On Fri, 21 Jan 2005 21:38:05 +0100, Marcin Landowski
<qliver@fahrenheit.qs.pl> wrote:

> Pisałem, że przerabiałem to już. Nigdy nie miałem kłopotów z myszka w
> debianie. To dopiero dla sarge stał się problem.
>
> Czy z podesłanego configa potrafisz wywnioskować, dlaczego za cholerę
> nie chcą mi ruszyć Xy?

nie pasuje mi gpm. gpm nikomu po nic praktycznie nie jest potrzebny a
mi na żadnym sprzęcie jakoś nie działał. poza tym zainstaluj stery do
nvidii, zrób upgrade systemu, zobacz co na sidzie (zawsze możńa
downgradować), rekompilnij kernel, zobacz co na 2.4 i 2.6 i tyle. nic
wiecej nie powiem nie siedząc przy tym kompie.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz