Re: Graficzny Bootloader

Robert Mońka napisał.
> A może wiecie jak uzyskać całkowicie graficznego gruba. Nie chodzi mi o
> wstawienie bitmapy tak jak http://debblue.debian.net/, tylko o coś
> takiego jak pojawia się przy starcie choćby nowego Suse LiveCD albo
> Gnoppixa? Nie znalazłem nigdzie screena.
Witam.
Juz myslalem, ze pomylka, a jednak juz po konsultacji z niejakimi
googlami przekonalem sie,ze od niedawna mamy kolejne distro.
http://www.google.pl/linux?hl=pl&q=Gnoppix&btnG=Szukaj+z+Google&lr=
Linux w wyniku bardzo dynamicznego rozwoju wyglada coraz ciekawiej.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0