Dwa lacza internetowe, siec - jak to madrze pogodzic.

witam,

mam taka prosbe jakby mi mogl ktos podpowiedziec jakich narzedzi
uzywac w nastepujacej sytulacji, mam dwa łącza jedno schroniczne 1
Mbit (GTS), drugie asynchroniczne  4 Mbit / 0,5 Mbit (TPSA), to jezeli
chodzi o wyjscie na swiat. Z drugiej strony jest siec do ktorej jest
podpietnych 50-60 uzytkownikow. Wszystko to jest "wpiete" do maszyny
na ktorej jest zainstalowany debian sarge.

Efekt jaki chcialbym uzyskac to puszczenie podstawowych uslug (poczta,
www, ssh, itd.) po GTS-ie, a reszte (czyli wszelikie P2P) po DSLu z
TPSA. Oczywiscie do tego wszyskiego jakies madre zarzadzanie pasmem w
zalezonosci od aktualnej ilosci uzytkownikow korzystajacych z sieci.

Z mojego wstepnego rozgladnia wyszlo, ze powinienem sie zainteresowac
tandemem IMQ+HTB, ale chcialby sie pierw zapytac madrzejszych odemnie
czy rzeczywiscie to najlepsze rozwiazanie? Bede wdzieczny za wszelkie
podowiedzi, bylo by tez super jakbyscie sie podzielili przykladowymi
skryptami :)

Pozdrawiam i z gory dzieki, Piotrek