Re: atak na serwer www - apache 1.3.x

Witaj bieniu,

W Twoim liście datowanym 13 lutego 2006 (16:13:36) można przeczytać:

> caly czas squid jakos mi podaje access denied cholera, moze to kwestia
> innych jego ustawien ???? jakis ACL z accessem ?????

JASNA CHOLERA KURNA NO :d nie zauwazylem

bylo:

# Only allow cachemgr access from localhost
http_access allow manager localhost
http_access deny manager
# Only allow purge requests from localhost
http_access allow purge localhost
http_access deny purge
# Deny requests to unknown ports
http_access deny !Safe_ports
# Deny CONNECT to other than SSL ports
http_access deny CONNECT !SSL_ports

i ponizej deny dlatego jakby nie wpuszczalo nikogo :DD

i stad z zewnatrz dostawalem access denied, dalem

http_access allow all - i z tym poszlo wszystko - rozumiem ze tak
powinno to wygladac jesli mam zamiar akcelerowac serwer httpd ????
wpuszczac wszystkich ???

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras