Re: /var/cache/apt - jak ponownie użyć?

Teraz to już nie wiem czy wystarczy skopiować :)

Przekopiowałem całą zawartość /var/cache/apt ze starego dysku na nowy

aptitude update
aptitude upgrade

pokazuje ze nic nie będzie aktualizowane, usuwane itd.

teraz jak od komentuję w sources.list linijkę security.debian.org i zrobię znów

aptitude update
aptitude upgrade

to pobiera pakiety które leżą u mnie w /var/cache/apt

To jak to w końcu jest wystarczy skopiować, czy trzeba jeszcze cos zmienić

Jezeli ktoś wie jak to zrobić, proszę o poradę

--
Pozdrawiam