Re: potrzebny jeden pakiet z werski unstable

> Używa (choć na czystym Sarge).
> To fajne rozwiązanie, acid ma bogate raportowanie.

Jezeli sarge to powinieneś mieć wersję acidlab-mysql 0.9.6b20-10.1,
nie masz problemów przez jak wchodzisz przez www np. na Traffic
Profile by Protocol?

>To może moje rozwiązanie:
>Do /etc/apt/sources.list dodajemy:
>deb-src http://http.us.debian.org/debian/ unstable main
>Następnie: apt-get update && apt-get source costam/unstable
>cd costam-wersja; dpkg-buildpackage -us -uc -rfakeroot

Przyznam się że debian berdzo przyzwyczaił mnie do binarek i rzadko
korzytam ze żródeł, ale czy jest sens robić pakiet taki który już mama
czyli  acidlab-mysql 0.9.6b20-13?

Nie wiem, może to źle zrozumiałem.

Sam zrobiłem niezbyt eleganckim sposobem, bo ściagnąłem ze strony
domowej najnowsza wersję (kilka numerków w górę)

http://www.andrew.cmu.edu/user/rdanyliw/snort/snortacid.html

rozpoakowałem i na "twardo" podmieniłem skrypty php, config  i .....
dajej błąd :(, sam już nie wiem czemu się tak dzieje

--
Pozdrawiam