Re: Internet - autostart

Dnia 05-03-2006, nie o godzinie 02:37 +0100, Jarek Buczyński napisał(a):
> 06-03-04, Mariusz Ufnal <umariusz@bydgoszcz.home.pl> napisał(a):
>

> Dzięki Twoje rozwiązanie jest znacznie krótsze niż moje, wypróbowałem
> i działa, ale skutek końcowy jest taki sam, podczas startu zostaje
> nawiązane połączenie i koniec, dalsze serwery nie startują, pomaga
> tylko reset serwera, zatrzymuje się w takim momencie
>
> Script /etc/ppp/ip-up started (pid 2234)
> Script /etc/ppp/ip-up finished (pid 2234), status = 0x0
>
> W /etc/ppp/ip-up jest skryp firewalla (to chyba jest problemem, ale
> tez chcę aby automatycznie startował)

Tak się zastanawiam czy nie odcinasz na firewallu jakiś portów które są
potrzebne do działania innych usług, a może odciołeś  sobie looopback
(127.0.0.1)? Spróbowałbym przenieść skrypt firewalla do /etc/init.d/ i
utworzyłbym link do niego np. w /etc/rc2.d/ nadałbym mu numer ok. 99 tak
by startował jako ostatni.
A czy jak usuniesz skrypt to połączenie + reszta usług startuje
poprawnie?

Pozdrawiam

--
Mariusz Ufnal